מחקר
ההפרדה המגדרית בחמ"ד: מגמות, היבטים תקציביים ואקלים חברתי
מתוך: החינוך הממלכתי-דתי, תמונת מצב, מגמות והישגים
חלק א'
אריאל פינקלשטיין
ניסן תשע"ד
מחקר
ההפרדה המגדרית בחמ"ד: מגמות, היבטים תקציביים ואקלים חברתי
מתוך: החינוך הממלכתי-דתי, תמונת מצב, מגמות והישגים
חלק א'
אריאל פינקלשטיין
ניסן תשע"ד
תקציר המחקר: ההפרדה המגדרית בחמ"ד: מגמות, היבטים תקציביים ואקלים חברתי
/ הפרדה מגדרית 2014 /בפרק הראשון של חלק זה מוצגים נתונים ראשוניים על ההפרדה והעירוב המגדריים בבתי הספר היסודיים בחמ"ד בין השנים 2013-2000. הממצאים מלמדים על מהלך הדרגתי של הפרדת כיתות: בשנת 2000 למדו 40% מהתלמידים בחינוך היסודי בחמ"ד בכיתות נפרדות, ולעומתם 60% למדו בכיתות מעורבות. בשנת 2013 למדו 57% מהתלמידים בכיתות נפרדות, לעומת 43% בכיתות מעורבות. לעומת זאת, […]