לקריאת הכתבה המלאה כפי שפורסמה באתר סרוגים ב14.5.2019 לחצו כאן 

מנכ"ל תנועת 'נאמני תורה ועבודה', שמואל שטח, תוקף את יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטייןבעקבות המכתב הגלוי ששלח לגדעון סער בבקשה שיפעל נגד הקשר של בתו עם השחקן הערבי אמיר חורי, ואומר כי גופשטיין הוא אחד הגורמים לעלייה בהתבוללות.

לדברי שטח: "יש לי בחו"ל שלושה בני דודים שניים, שהתחתנו עם לא יהודים. הוריהם שלחו אותם במכוון לבתי ספר חרדים. זה לא עבד להם וההתבוללות הפכה לפצע משפחתי שותת דת שאין לתארו. הורים יראי שמיים עומדים וצופים בכאב אדיר כיצד כל ילד מתרחק ומביא הביתה מישהו/י שלא ממש ברור כיצד "לאכול אותו". ושאלה פשוטה שלנו, כמו האם לאחל להם מזל טוב, הופכת למטען נפץ שאף אחד אינו יודע לפרקו".

"אדם שרוצה לתרום לעידוד התבוללות – שיתרום לגופשטיין"
בשלב הזה עבר שטח להתייחס לגופו של מכתב ותקף בחריפות את גופשטיין תוך שהוא מאשים אותו בעלייה באחוזי ההתבוללות: "המכתב המתוקשר הזה של גופשטיין, אינו רק גועל נפש רכילותי, אלא פצצה גרעינית במונחים משפחתיים. אציין שאינני מכיר את משפחת סער. וכבר נכתב פה כמה פעמים בעבר, שאם יש בישראל אדם שרוצה לתרום לעידוד התבוללות – שיתרום לגופשטיין. במעשיו המגעילים ונטולי האנושיות, הוא מפרק את ההסכמה הקיימת סביב נישואין בתוך העם היהודי. בעוד 40 שנה ההיסטוריונים יוכלו לרשום שגופשטיין היה אחד מגורמי עליית אחוזי ההתבוללות".

"המתקפה של שמואל שטח- סימן שאני בדרך הנכונה"
גופשטיין עצמו לא נשאר חייב וביקש להגיב לדבריו של שטח מעל גבי אתר זה: "אני לא יודע אם אותו שמואל הוא טיפש או רשע או גם טיפש וגם רשע", מסר לסרוגים.

גופשטיין ביקש להבהיר שלטח כי "את הרכילות הפיצה ליאורה בעיתון 'מעריב' היא פירסמה אמש את הידיעה. המכתב שלי פנה לעזרה. מניסיון של מאות מיקרים של עזרה להורים יש לנו ניסיון. וחשוב שלא תהיה לגיטימציה להתבוללות".

בסוף דבריו אמר גופשטיין: "לא שמעתי את אותו מר שטח פועל נגד התבוללות. אבל אני מתנחם בכך שאותו אוהב רפורמים יוצא נגדי. זה סימן שאני בדרך הנכונה".