דרוש/ה: סטודנט מתמחה לפרוייקט פורץ דרך בתחום הקבורה

 

רקע:
עמותת "מנוחה נכונה ירושלים" הינה עמותה המאחדת בתוכה נציגות מכל הזרמים של היהדות הליברלית: האורתודוכסיה המודרנית ("נאמני תורה ועבודה"), התנועה המסורתית (קונסרבטיבית), התנועה הרפורמית ונציגי היהדות החילונית. נציגי כל הזרמים הללו חברו יחד לשם הקמת בית עלמין חלופי בירושלים, שיהווה כתובת עבור כל יהודי באשר הוא, תוך מתן האפשרות לעצב את כל הליכי הקבורה והאבלות על פי תפיסת עולמו של הנפטר ומשפחתו.

הגדרת תפקיד המתמחה:

התפקיד המוצע כולל: ריכוז הפעילות של העמותה הן ברמת התוכן והן ברמת הארגון; ריכוז "ועדת התוכן" האחראית על לגיבוש חומרי הסברה וגיוס כספים; ריכוז ותאום פגישות חברי הנהלת העמותה (תיאום הפגישות, כתיבת והפצת פרוטוקול, וכד'); ריכוז ותיאום פגישות עם גורמים שונים (כדוגמת: אדריכל בית העלמין, מנכ"ל משרד הדתות, ראש עיריית ירושלים וכד'); קשר עם היועצת המשפטית של העמותה לשם הסדרת הליכי המנהל התקין של העמותה (שמירת הקשר הרציף עם רשם העמותות והסדרת הטפסים השונים הנדרשים למנהל התקין של העמותה). יצוין, כי המתמחה יהיה שותף מלא בישיבות ההנהלה בפגישות עם הגורמים השונים שצריך להפגש איתם – ובאופן זה יינתן למתמחה את האפשרות לקחת חלק פעיל ומשמעותי בהנעת התהליכים בפעילות העמותה וישמש למעשה בתפקיד מפתח מרכזי בקידומה והצלחתה של העמותה.

יעדים ומשימות של נושא/ת התפקיד:

היעד המרכזי הינו לקדם את הליך עיצוב התכנים הייחודיים בכל הקשור לטקס הקבורה והאבלות ולרכז את מאמצי העמותה להקמת בית העלמין החלופי הראשון בירושלים.

הכישורים הדרושים :

– הזדהות עם ערכים פלורליסטיים.
– יכולת ניהול וארגון (יכולת ריכוז פרוייקט הן ברמת התוכן והן ברמה הארגונית).
– יחסי אנוש ברמה גבוהה.
– שפות: עברית ואנגלית.
– סטודנט/ית שנה ב' ומעלה.


פרטים טכניים נוספים:
מסגרת הפעילות כוללת :10 שעות עבודה בשבוע והשתתפות בארבע מפגשי למידה שיתקיימו במהלך השנה בימי שישי.
שעות העבודה עצמן נזילות ומתאימות לסטודנט/ית.
תקופת העבודה: מאמצע אוקטובר ועד סוף יוני 2010.
גובה המלגה: 7300 ₪ לתקופת העבודה.
תאריך אחרון להגשת קו"ח ומכתב פניה: 31/8/09
לשליחת קורות חיים: neemaney@toravoda.org.il