נאמני תורה ועבודה ליוזמת להב"ה: די להכפשת היהדות

 

תנועת נאמני תורה ועבודה מגיבים ליוזמת ארגון הימין הקיצוני "להב"ה" – לספק תעודות כשרות למסעדות שלא מעסיקות ערבים. "חינוך לשמירה על הזהות היהודית של מדינת ישראל צריך לבוא מתוך תחושת ביטחון ולא מתוך אמצעים של פחד"

26.01.11

תנועת נאמני תורה ועבודה קוראים לארגון הימין הקיצוני, ,'להבה' לחדול מביזוי היהדות.

כזכור, ארגון 'להב"ה' יצא הבוקר ביוזמה חדשה. בכוונת אנשי הארגון לחלק תעודות כשרות לבעלי עסקים ובעלי מסעדות שלא יעסיקו ערבים.
נאמני תורה ועבודה ליוזמת להב"ה: די להכפשת היהדות
מנכ"ל ארגון להב"ה אף הציע שמסעדה שתעסיק ערבים יאורגן נגדה חרם לקוחות. "אין זה סוד שיש תחרות בין בעלי העסקים והגיע הזמן שהלקוחות יציבו דרישות נוספות פרט לכשרות המזון, הנוגעות לכשרות העסק – עסק שמעסיק את אויבי ישראל דינו להיות מוחרם", אמר בנצי גופשטיין מנכ"ל ארגון להב"ה.

בתנועת נאמני תורה ועבודה דוחים את יוזמת ארגון להב"ה. "חינוך לשמירה על הזהות היהודית של מדינת ישראל צריך לבוא מתוך תחושת ביטחון ולא מתוך אמצעים של פחד ואי אמון בחינוך היהודי, כפי שמשדרות יוזמות מסוג זה."

עוד אמרו בתנועת נאמני תורה ועבודה כי יוזמת להב"ה פוגעת ומכפישה את היהדות. "פעילויות אלה גורמות להכפשת היהדות ולביזוי של מונחים כמו עבודה עברית והמאבק בהתבוללות, ומי שחפץ בכבודה של תורת ישראל מן הראוי שיפסיק את סבב ההצהרות הפומביות, המביאות הרבה יותר נזק מתועלת."