not memberg

גם בשיא משבר הקורונה, מרבית משימות התנועה קיימות ורלוונטיות יותר מתמיד ולכן המשיכה תנועת נאמני תורה ועבודה את פעילותה השוטפת. בימים אלה של הקמת ממשלה חדשה, אנו פועלים כגורם מרכזי וא-מפלגתי מול כלל מקבלי ההחלטות, על מנת לנצל את ההזדמנות ליצירת תיקונים היסטוריים ולמניעתן של החלטות אשר יחמירו את המצב. עבור נבחרי הציבור אנו משמשים כעוזרים, אנשי מו"מ, מומחי תוכן וכתובת מקצועית ליד והצעות.

במקביל, עבודת המחקר על החינוך הדתי ממשיכה. הצלחנו בהשמות של אנשי חינוך לקראת שנת התשפ"א, תאי הסטודנטים ממשיכים להיפגש בפגישות זום ולקיים שיעורים ודיונים ואנו מקיימים שלל פעילויות במרחב הוירטואלי והתקשורתי. מספר הצפיות והכניסות למרחבי התוכן של התנועה הוכפל ועלה באלפים רבים. בימים הקרובים נקבל החלטות ביחס למחנה הנוער, ימי העיון והפעילויות שתוכננו לקיץ. עבודת התנועה נמשכה למעשה כמעט כרגיל וב"ה נראה כי מדינת ישראל חוזרת לשגרה.

אולם נראה שבתפוצות המצב לא יחזור למה שהיה בעבר. שנים רבות שאנו כאן, במדינת ישראל, זוכים לתמיכתם הנדיבה של יהודי חו"ל בעשייתנו למען קידום ערכים של מתינות ומעורבות בחברה הישראלית כולה, ובפרט בחברה הדתית. תמיכה זו באה לידי ביטוי בכל מצב – משבר כלכלי ומלחמה, לא עלינו, וכמובן בחיים השוטפים בהם הם מסייעים לנו ולארגונים רבים נוספים, הפועלים בכל תחומי החיים בישראל.

מזה כמה חודשים שאנו מביטים בדאגה על המשבר העמוק שמחוללת הקורונה בקהילות התפוצות. אנו עוקבים אחר החדשות ומשוחחים עם חברים אשר מביעים בפנינו את עומק הקושי העובר עליהם. בשעה קשה זו, אנו מביעים את דאגתנו הרבה ולוקחים חלק בקואליציית העמיות אשר מבקשת לחזק את הקשר בין היהודים בכל העולם.

כולנו תפילה כי משבר זה ייגמר במהרה.

אחינו כל בית ישראל, חזקו ואמצו.

 

הנהלת תנועת נאמני תורה ועבודה.