בעזרת ה' ביום רביעי תתקיים בבית הכנסת של הקמפוס קריאה שוויונית.
מה זה אומר? הרבה.
וחוץ מזה? שגם גברים וגם נשים יקראו פרקים במגילה.
"כשרות לקרותה ולהוציא זכרים ידי חובתם" – כך פסק רש"י, בעקבות פשט הסוגיה בערכין (ערכין ג ע"א). המשנה במגילה קובעת: " הכל כשרין לקרות את המגילה חוץ מחרש שוטה וקטן" (מגילה ב, ד). הגמרא בערכין שם הסיקה שהמילה "כל" נועדה לרבות את הנשים, מפני שכדברי ר' יהושע בן לוי, "אף הן היו באותו הנס" (ערכין ב ע"ב-ג ע"א; השוו מגילה ד ע"א). רש"י ונכדו הרשב"ם נחלקו אם ה"נס" הוא הצלה מהשמדה בתוך כלל היהודים, או יותר מזה: "שעיקר הנס היה על ידן" (רש"י ותוספות מגילה, שם). יכולתן של הנשים להוציא גם את הזכרים ידי חובה משתמעת גם מהרמב"ם, הלכות מגילה וחנוכה א, ב, ובעקבותיו בשולחן ערוך או"ח תרפט, ב. ראו דף מצורף.
יש בראשונים גם דעה אחרת (ראו תוספות במגילה ובערכין שם, "יש אומרים" ורמ"א בשו"ע שם ועוד), בעקבות פסיקתו של ספר ההלכה מתקופת הגאונים "הלכות גדולות", המסתמך על התוספתא (מגילה ב, ז), ועל פי פסיקה זו נשים יכולות להוציא רק נשים אחרות ידי חובתן.t