חנן מנדל: "שמחים לראות שצו 1 קוראים לעומק את התגובות שלנו"

 

לקריאת הכתבה כפי שהופיעה בסרוגים לחצו כאן

18.01.17 19:27  כ' בטבת תשעז

חנן מנדל מגיב לביקורת של הרב עמיחי אליהו וממשיך לתקוף את צו 1: "ארגון זה תקע טריז בין הציונות הדתית לצה"ל וחיזק את הדימוי כאילו יש מלחמה של הציונות הדתית בצה"ל"

אין מלחמה בין צה"ל לדתיים. מנדל
הפינגפונג התקשורתי בין נאמני תורה ועבודה לצו 1 נמשך.

"אנו שמחים לראות שאנשי צו אחד קוראים לעומק את התגובות שלנו בנאמני תורה ועבודה לדרך פעילותם. על תגובתם נאמר כי הפוסל- במומו פוסל. מלבד לחזור על הטענות שלנו, לא הוסיף הרב עמיחי אליהו דבר שמסביר את דרך הפעילות של צו אחד."

כך הגיב הערב (ד') לסרוגים, יו"ר תנועת נאמני תורה ועבודה ד"ר חנן מנדל, בתגובה לטורו של הרב עמיחי אליהו, "נאמני תורה ועבודה עברו את גבול הפתטיות והאובססיה".

על צו 1, אומר מנדל: "ארגון זה תקע טריז בין הציונות הדתית לצה"ל וחיזק את הדימוי כאילו יש מלחמה של הציונות הדתית בצה"ל. אנחנו סומכים על צה"ל ועל מפקדיו וסבורים כי הדרך לברר סוגיות כבדות משקל הנדונות היום בצבא היא באמצעות שיח פנימי שמתבצע ע"י הרבנות הצבאית, אגף כח אדם וגורמים נוספים, בימים אלו ממש. זו הדרך, ולא הדרך של הטחת רפש באופן קבוע בבנים שלנו, באחים ובאחיות שלנו, המשרתים בצה"ל."

"בהתנגדותנו לדרך הרדיפה ובתמיכה בדרך התיקון, שותפים אנשי הזרם המרכזי בציונות הדתית, שיצאו גם הם נגד פעילות זו." סיכם מנדל.